Σάσα Μπάστα για "Πρώτη φορά"

Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2008

Το πρώτο της CD με τίτλο «Πρώτη φορά» έσκασε μύτη πρόσφατα. Δυναμώστε το κι υποδεχτείτε τη σέξι-κι-όποιος-αντέξει Σάσα Μπάστα!

Γιατί λέγεται «Πρώτη φορά» ο δίσκος σου, υπονοείς κάτι;

Κατ’ αρχάς είναι ο πρώτος μου δίσκος, οπότε από εκεί το εμπνεύστηκα και επιπλέον το πρώτο track λέγεται «Δεν είναι η πρώτη μου φορά», οπότε καταλαβαίνετε?

Δηλαδή, αγαπημένο κομμάτι απ’ το δίσκο έχεις ή όχι;

Όταν πρωτοτραγούδησα το «Δεν είναι η πρώτη μου φορά» κόλλησα μ’ αυτό. Τώρα όμως τρελαίνομαι με το «Έρωτας καμίνι».

Με ποιον απ’ όλους τους συναδέλφους, του ίδιου ή όχι ύφους μουσικής, θα ήθελες να κάνεις ντουέτο;

Θα ήθελα περισσότερο απ’ όλα να κάνω κάτι σε RnB και μάλιστα υπάρχει αυτήν την εποχή μια συζήτηση για ένα τραγούδι.

Έχεις τραγουδήσει πριβέ σε κάποιον;

Ναι, όμως όταν ήμουν ερωτευμένη. Αλλά πιο πολύ για την πλάκα. Για παράδειγμα έχω πάει σε καφέ φίλου και έχω κάνει τη σερβιτόρα και οι άνθρωποι δεν πίστευαν αυτό που έβλεπαν. Άσχετο.

Αν ερχόταν ένας τύπος και σε ρωτούσε «ποια είναι η ιστορία σου;» τι θα του έλεγες;

Θα έτρωγε μια μούντζα και γεια σου. Τώρα βέβαια αν σου πω την ιστορία μου θα αρχίσεις να κλαις, γι’ αυτό θα σου πω την ευχάριστη ιστορία, όπου όταν τραγουδούσα στο Ποσειδώνιο και μια μέρα φόρεσα κάτι επιγονατίδες του βόλεϊ, έγινε ολόκληρο θέμα και ύστερα από δύο μήνες με κάλεσε ο Θέμος και?και?

Γκόμενος ποδοσφαιριστής ή μπασκετμπολίστας;

Ποδοσφαιριστής βέβαια, αλλά αυτόν τον καιρό θα διάλεγα μπασκετμπολίστα και συγκεκριμένα τον Πρίντεζη.

Ξέρεις πώς τον φωνάζουν τον Πρίντεζη;

Ρε παιδιά, γιατί τον φωνάζουν όλοι Γκούφι; Μια χαρά παιδί είναι. Από ποδοσφαιριστές βέβαια έχω έρωτα με τον Νικοπολίδη, ενώ παλιά -να πω και ένα gossip- με κυνηγούσε και ο Τσιρίλο. Την πρώτη φορά βέβαια που τον είχα δει τον είχα περάσει για τον μπράβο του Δέλλα, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα! Α, τρελαίνομαι και για τον Σεϊταρίδη.

Ξέρεις πώς σε βλέπουν οι άντρες, εσύ όμως πώς τους βλέπεις;

Εγώ ξεκινάω και τους κοιτάζω από κάτω προς τα πάνω. Δηλαδή, παπούτσια, ρολόι και στο τέλος μπρελόκ αυτοκινήτου. Αν κολλήσω σε κάποια απ’ τις τρεις κατηγορίες, φύγαμε. Δεν πρόκειται να κοιτάξω ποτέ άντρα αν δεν φοράει, για παράδειγμα, Prada παπούτσι. Δεν θα συνεχίσω παραπάνω, θα σταματήσω εκεί.

Το πιο ωραίο καμάκι που σου έχει κάνει άντρας;

Είμαι στην Ορεστιάδα για καφέ με κάποιες φίλες. Σε μια φάση μου στέλνει ένας τύπος τώρα μια ανθοδέσμη με ένα φάκελο που είχε μικρά χαρτάκια με καθένα απ’ αυτά να έχει ένα γράμμα. Μας κοιτούσε όλο το μαγαζί.

Και τι έγραφε;

«Είσαι το πιο όμορφο αστέρι».

Παρεμπιπτόντως τι φορούσες τότε;

Ό,τι συνήθως, δηλαδή πολύ κοντά και εφαρμοστά.

Πόσο μήκος δηλαδή είναι το πιο κοντό που έχεις φορέσει ποτέ;

8 εκατοστά, τίποτα δηλαδή.

Στο σχολείο τώρα, πόσοι καθηγητές σου την είχαν πέσει;

Δύο. Ο ένας ήταν ο κύριος Νίκος, καθηγητής μουσικολογίας και ο άλλος ο κύριος Γιάννης, γυμναστής, ο οποίος μ’ έβαζε να κάνω διατάσεις, σώνει και καλά με το άσπρο το κολάν, και ήμουν μάλιστα συμμαθήτρια με την κόρη του. Πώς σου φαίνεται αυτό;

Μια και λέμε για εποχή σχολείου, ήσουν αλάνι τότε;

Αν ήμουν λέει, να φανταστείς τότε ήμασταν σε ομάδες, με τα μηχανάκια μας και τέτοια. Εγώ να φανταστείς είχα απ’ την 3η δημοτικού ένα Yamaha 50άρι, ένα dio και μετά ένα Gilera. Και κάναμε μαγκιές και τέτοια. Πείραζαν τις φίλες μου και έπεφτα πάνω τους με το μηχανάκι. Έχω στείλει τρεις γκόμενες στο νοσοκομείο. Έχω κάνει καρφί στο βόλεϊ και έσπασα τη μύτη της γκόμενας. Την έστειλα στο νοσοκομείο.

Στην τάξη μέσα αγγελούδι ή διάβολος;

Διάβολος, βέβαια! Έχω γράψει όλο το σκονάκι στον πίνακα, Ιστορία Τέχνης, όλο όμως το σκονάκι. Ο καθηγητής χαμπάρι. Όλη η τάξη έγραψε πάνω από 18. Πάντοτε έτσι ήμουν, στην παρανομία. Και τώρα ακόμα στην παρανομία είμαι.

Είναι αλήθεια πως παίζεις 8 όργανα ή είναι μούφα;

Αλήθεια βέβαια, για ποια με πέρασες. 8 ετών ήμουν στη φιλαρμονική της Ξάνθης. Να σου τα πω κιόλας; Κλαρίνο, κλαρινέτο, πιάνο, αρμόνιο, φλάουτο, σάζι, ταμπουρά και τύμπανα.

Ομάδα;

Ολυμπιακός. Και μάλιστα υπάρχει και εξήγηση. Όλοι οι συμβολικοί άνθρωποι στη ζωή μου είναι ολυμπιακοί. Ξεκίνησα να τραγουδάω στον Ταληκριάδη (παλιός παίχτης του Ολυμπιακού), μετά ο Θέμος που?ξέρετε και τέλος ο παραγωγός που κι αυτός είναι Ολυμπιακός. Άρα?

Μπάλα βλέπεις;

Βλέπω σαν τρελή. Champions League με πατατάκια και τέτοια. Βέβαια δεν τρελαίνομαι για το ποδόσφαιρο, αλλά για τη στιγμή που θα μπει κάποιο γκολ και τρέχουν και βγάζουν τις φανέλες τους οι ποδοσφαιριστές. Τρέλα! Να δούμε και εμείς κάτι.

Και Formula και όλα δηλαδή;

Εντάξει ψιλοβλέπω και λίγη Formula. Δεν πάω με τίποτα εκείνον τον κοντό, βέβαια όλοι κοντοί είναι, τον Χάμιλτον, πώς είναι έτσι το άτομο, σαν ασβός. Τον περνάω εγώ πόσους πόντους. Βέβαια έχω ένα κόλλημα με τους κοντούς άντρες, γουστάρω πολύ να είμαι με κοντούς, ειδικά όταν με παίρνουν αγκαλιά και εγώ τους περνάω ένα κεφάλι. Τρελαίνομαι!

Απαρίθμησέ μας τα τατουάζ σου?

4, στο πόδι, στα οπίσθια, στο χέρι και στο δάχτυλο. Και όλα τα πιστεύω. Το μόνο πράγμα που παίρνεις στον τάφο είναι τα τατουάζ σου. Στο πόδι μου το τατού συμβολίζει την οικογένειά μου, τον αδερφό και τη μητέρα μου. Στα οπίσθια έχω μια νεράιδα.

Νεράιδα ε, ο Πίτερ Παν πού είναι;

Κι ο Πίτερ Παν κάπου εκεί θα είναι. Σοβαρά τώρα, η νεράιδα έχει μεγάλη σημασία. Παλιά, ο κόσμος ήταν χωρισμένος σε δύο τάξεις, στις νεράιδες και στα ξωτικά. Τα ξωτικά είναι άνθρωποι, στην τωρινή ζωή, οι μίζεροι, αυτοί που δεν κάνουν τίποτα σωστό στη ζωή τους, οι τεμπέληδες και οι νεράιδες ή οι νεράιδοι είναι οι άνθρωποι που έχουν μέλλον, δηλαδή αυτοί που έχουν ένα αστέρι πάνω απ’ το κεφάλι τους. Το ήξερες πως τώρα αυτήν τη στιγμή που αναπνέουμε υπάρχουν στην ατμόσφαιρα 1 εκατομμύριο πνεύματα;

Μικρή τι ήθελες να γίνεις δηλαδή;

Μοντέλο ή τραγουδίστρια. Από μικρή, δηλαδή, δεν σκεφτόμουν να κάνω κάτι άλλο. Απ’ τα 14 μου τραγουδάω. Αυτό ήταν το όνειρό μου.

Γιατί σε λένε bitch;

Όλοι πιστεύουν πως είμαι bitch, αλλά να ξέρουν πως είμαι πολύ περισσότερο απ’ όσο φαντάζονται. Αν μου πατήσει κάποιος τον κάλο γίνομαι απίστευτη σκύλα, σε πατάω κάτω. Δεν τρέφω αισθήματα για κανέναν. Γι’ αυτό και δεν έχω φίλους, μόνο γνωστούς.

Στο Facebook είσαι κανονικά έτσι;

Απ’ όλα αυτά τα οχτώ που υπάρχουν για μένα, μόνο τα δύο είναι δικά μου. Και είναι δύο επειδή κάθε Facebook που φτιάχνεις έχει όριο φίλων και το δικό μου το έφτασα, έτσι μου άνοιξε αυτόματα και δεύτερο. Πάνω από 5.000 να φανταστείς. Το τερμάτισα το μηχάνημα.

ΚΩΣΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ

περιοδικό sporty

  © Blogger template Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP