Όλγα Φαρμάκη στο PLAYBOY

Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2008


Θυμάσαι το πιο πρόστυχο πράγμα που σε έχουν ρωτήσει στη στήλη σου;
«Από πρόστυχα άλλο τίποτα, πώς να ξεχωρίσω μόνο ένα; Αν και κάποιες φορές έρχομαι σε δύσκολη θέση, τι να κάνω, απαντάω. Έχει τύχει, όμως, να μου εξάψουν και τη φαντασία με τόσο ωραία μηνύματα».

Θα έπαιζες το ρόλο της καθηγήτριας του σεξ για έναν πρωτάρη;
«Είναι δελεαστική ιδέα. Θα το σκεφτώ».

Προτιμάς το πρωινό ή το βραδινό σεξ;
«Σίγουρα το βραδινό. Είναι πιο ατμοσφαιρικά, είσαι πιο χαλαρή και μετά κοιμάσαι πιο γλυκά».

Ποιος είναι ο ιδανικός άντρας;
«Αυτός που δε μου χαλάει ποτέ τα χατίρια».

Αν έπρεπε να ξοδέψεις ένα εκατομμύριο ευρώ σε μία μέρα, πώς θα τα ξόδευες;
«Τι λες τώρα, πανεύκολα! Θα έπαιρνα ένα σπίτι, μια Porsche και με τα υπόλοιπα θα πήγαινα για ψώνια στο Παρίσι. Τώρα που το σκέφτομαι, δε φτάνουν. Γενικά δεν έχω καλή σχέση με τα χρήματα, τα ξοδεύω χωρίς να το καταλαβαίνω – τα περισσότερα για ακριβά εσώρουχα».

Ποια είναι τα αγαπημένα σου;
«Τα μικροσκοπικά μαύρα στρινγκάκια και οι σέξι κορσέδες με ζαρτιέρες. Γελάω που οι άντρες τρελαίνονται όταν τα φοράς».

Έτσι κοιμάσαι; Δεν κρυώνεις;
«Όχι, είμαι αθλητικό κορίτσι. Γυμνάζομαι τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα. Η άσκηση είναι και ερωτική – μετά το γυμναστήριο κάνεις πολύ ωραίο σεξ».

Τι σε φτιάχνει στο κρεβάτι;
«Η φαντασία, η καλή χημεία και τα ακριβά σεντόνια».

Μας εξιτάρεις τη φαντασία... τραβάς και ερωτικά βιντεάκια;
«Να σου πω την αλήθεια, θα μου άρεσε πολύ, αλλά έτσι όπως έχουν γίνει τα πράγματα, φοβάμαι».

Αν ήσουν ναυαγός σε ένα νησί, τι θα ήθελες να έχεις μαζί σου;
«Οδοντόβουρτσα, καθρεφτάκι κι έναν άντρα».

Τι Όσκαρ θα έδινες στον εαυτό σου στο σεξ;
«Καλύτερης σκηνοθεσίας».

Ποιο θεωρείς καλύτερο μέρος για σεξ;
«Το αυτοκίνητο».

Έχεις κάποιο φετίχ;
«Τις ψηλοτάκουνες μαύρες γόβες μου».

Στο σεξ προτιμάς να είναι εκείνος πιο επιθετικός ή να κάνεις εσύ παιχνίδι;
«Τον θέλω κυνηγό, αλλά έχει πλάκα καμιά φορά να προσπαθώ να τον αποπλανήσω εγώ».

Ποιο είναι το μεγαλύτερο διάστημα που έχεις μείνει χωρίς σεξ;
«Το ξέρω, δε θα το πιστέψετε, αλλά έχω μείνει χωρίς σεξ 5 μήνες»!

Αν πήγαινες με μια γυναίκα, ποια θα ήταν αυτή;
«Δίχως άλλο η Αντριάνα Λίμα. Είναι πραγματικά πανέμορφη».

Το πιο ωραίο μέρος όπου το έχεις κάνει;
«Βράδυ σε μια παραλία».

  © Blogger template Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP